İzleyiciler

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Emzirme döneminin içinden bildiriyorum!


Bir gün abimin eşi ben daha hamileyken;"emzirmenin keyfi çok başka "demişti..
İlk 3 günde meme ucu yarılan biri olarak bunu aynı şekilde düşünmemiştim halbuki. Hamileliğin 8. Ayından itibaren Lansinoh markalı meme ucu kremi kullanmıştım. Yumuşatacağını düşünüp hiç endişe duymadım ve araştırıp başka önlem almadım. Buradan tüm hamilelere hatta yeni doğum yapan lohusa annelere azcık da olsa tecrübelerimi yazmak istiyorum. Bulunduğum hastane de toplamda 3 gece kaldım. İlk gün Poyraz'ı emzirdiğimde bir acı çektim ama daha ilktir diye korkmadım , ta ki akşama kadar. Akşam meme ucum çok acımaya hatta yarılmaya başladı. Bir gün bile dolmamıştı. Lansinoh u çok önerdiler belki kişiden kişiye de değişiklik gösterebilir ama bende hiç bir fayda sağlamadı. 
Gelelim iyileştirme çabalarımıza..
Kayınvalidem sağlık ocağında çalışan hemşireyle konuşmasında tahinin üzerinde biriken yağı(aslında susam yağı) önerdi. Bir arkadaşımda kimyasal bir ilaç olarak garmastan adlı ilacı önerdi 

İlaç mucizevi derecede yangısını alıyor ancak sürekli emzirirken bebeğe geçmesin diye temizlemek bana çok zor gelmişti . Ve sonra çevremde çocuk doğuran annelere çok kızdım. Biri de bana böyle bir şey yaşayabilirsin demedi. Umarım benim biraz da olsa faydam dokunmuştur.. Sevgiyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder