İzleyiciler

11 Ağustos 2015 Salı

Gazlı bebekler için öneriler

(Sende gazlı bir bebek olduğun için ve bazı şeyler tecrübelerle sabit olduğu için böyle bilgilerde vermeliyiz oğlum )

Gaz sorunu çoğu bebek yaşıyor sanırım, ama insan başına gelmeden ne olduğunu hissedemiyor,çaresi olan bir şey ama hemen bi anda geçmeyecek birbşey..

Biz gaz sorununa harveys nurse denilen bir şurupla çözüm bulduk ilk. Ancak hafif kolikler için birebir bu şurup bizi kesmedi diyebilirim ya da ben tamamen kesilmesini istediğim için bir sonuç alamadım.
Ardından dayımızın getirdiği sab simplex damla işe yaradı tabiki tamamen kesilmiyor ama siz kesilsin diye bi fiil uğraşıyosunuz . 

Milupa gece çayı,milupa rezene ve humana nın anneler için olan çayı da çok işe yarıyor. Sizde ki gazında bebeğe geçmesini önlüyor en azından..

Bir de acı elma yağını denedik.. Daha farklı ismi adaçayı yağı. Kullananlar pek yazmamış ama ben kullandığım bu yağdan da çok fayda gördüm. Kasıklarına be ayak topuğuna sürüyordum 10 dakika sonra gaz çıkartıyordu.

Ardından Poyraz tam 6 gün kaka yapmayınca doktorumuz bize biogaia denilen gaz ve kabızlık damlasını yazdı. Bir şişeyi bitirdiğimizde oğlum artık kendiliğinden pırt yapmaya başlamıştı 😆😆 zor geçen gaz serüveni bitti. 
Gazınızın olmamasına özen gösterin , memeyi ağzına veririken boşluk kalıp ordan hava yutmamasını sağlayın,ve ayaklarını karnını sıca tutun.
Tabiki bu söylediklerim tecrübeyle sabit şeyler ancak benim bebeğim böyle şeylerde fayda sağladı diye sizde de aynı etki bırakmayabilir . Ben söyleyeyimde denemek isterseniz sorularınızıda alabilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder