İzleyiciler

30 Ağustos 2015 Pazar

Kendime not!

Kalbimde zerre kadar kötülük yokken kötülük sokan zavallılara gelsin bu not. Ve ben yapılanları sürekli unuttuğum için belki bana da unutmamamı sağlar bi gün bi yerlerde. 

Önce iyi insan olmayı öğrenecek insanoğlu. Ama hasetlik kıskançlık hırs onda var bende niye yok dedirtiyor insana. Ama ey gafil ! Hayatının her döneminde benim sana bir faydam dokunmadı mı ? Ya da senin olanı ne zaman kıskandım. Her şeyinle seni sevmedim mi? Ağladığında güldüğünde üzüldüğünde...hatta ve hatta kimse senin kararlarını onaylamıyorken ben senin yanında değil miydim? Peki neden bu kalleşlik? Nefen bu art niyet ve bu bana yukarıdan bakmalar... Ben sana daha yakın olduğum için mi? 

Senin canın sağolsun demicem bu seer 
Herkese pohpohlayıp sadece kendi çıkarın için benimle olduğunu bilmiyor muyum? 
Bugün benim arkamdan konuştuğun her şeyi biliyorum , her ne kadar bana el uzattıysan bugün o elin dilini tutamamış demekki. Yazık çok büyütmüşüm kafamda seni..

Ve malesef şeytan galip geldi yine. 
Kardeşliğin arasına yine soktu fitnesini. 
Haa ben yine kötü insan olmamak için savaşıcam, üzüldüğüm kahrolduğum halde bunuda es geçicem ama asla unutmıcam 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder